30 Ocak 2013 Çarşamba

First Love (Thai Movie)

First Love (a little thing called love)

Ta dam yeni filmimiz Tayland'dan. Bu filmi iki yıl önce izlemiştim bu sene yeniden izledim. Aslında pek thai filmi
izlemem ama zaten bunu da ilk gördüğümde dizi zannetmiştim baya da aramıştım internette zeki ben işte (!). Başrollerde tanıyan bilen varsa Mario Maurer(Shone) ve Pimchanok Luevisadpaibul(Nam) oynuyor.
Shone yakışıklı ve yaramaz bir lise öğrencisi. Kızlar arasında bayağı bi popüler. Nam liseye giden çirkin bir genç kız. Nam ve Shone aynı liseye gidiyorlar. Nam Shone 'a aşıktır ama Shone'a tabi ki söyleyemez, çirkin olduğunu düşündüğü için(ki gerçekten de öyle) Shone'u sadece uzaktan izlemekle yetinir. Shone'un aşkını kazanmak için değişmesi gerektiğini düşünür. Gerçekten değişebilecek mi ya da daha önemlisi değişse de Shone onu fark edecek midir?


ilk izlemeye başlarken konusundan dolayı tereddüt etmiştim çünkü takdir edersiniz ki böyle filmlerin sonu ya da gidişatı hep aynı olur. kız( ya da oğlan) çok çirkindir. oğlan ona bakmaz sonra kız güzelleşir oğlan peşinden koşmaya başlar falan filan. ama bu filmde olaylar böyle ilerlemiyo ya da filmi izlerken gidişat düşündüğümüz gibi olmuyor. bu yüzden izlediğimde çok hoşuma gitmişti. çok eğlenceliydi sonlarına doğru üzücü sahnelerde vardı ama genelinde eğlenceliydi.





First Love Sondtracks
1.Little thing called loveสิ่งเล็กๆ ที่เรียกว่ารัก - ว่าน ( ธนกฤต พานิชวิทย์ )
2.Someday I'll Be Good Enough

3.The Star
4.Because Of My Heart
5.Date
                                                                                                                                   Çançiçeği...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder