20 Haziran 2013 Perşembe

Acıya Hazır Mısınız? Hem De Çifte Acıya? -.-

( Sol yanım ağrıyor anne!)
Belki göreniniz olmuştur, Youtube da pek duygusal (!), içinde derin anlamlar barındıran (!) klipler var. Ne demek istiyorsun bacım diyorsanız, şu Asya kliplerinin kullanılarak üzerine aşırı dozda arabesk ve hatta arabesk rap (!) eklenerek oluşturulan lanetli kliplerden bahsediyorum. Lanetli çünkü tıkladığınız an içinizde derin bir çöküntü, sol yanınızda derin bir acı, ardından şiddetli bir gülme ve son olarak yoğun bir şiddet hissediyorsunuz.
Neden bu muhterem kardeşlerimiz böyle klipler yapıyor anlamıyorum. Ha arabeski kötülemiyorum, Allah İçin şimdi bende severim bazı arabesk şarkıları bunun gibi amma ve lakin arabesk rap nedir ya?
Yani şimdi zevkler ve renkler demek istiyorum ama psikolojim zarar görüyor :( Bakmasam bile nereden çıkıp geliyorsa bir yerde çıkıyor, andeeee!!
Bir kaç örnekle durumu anlatayım o zaman :

  • Bu klibi 7.sınıftaydı sanırım bir arkadaşım izletmişti. Oğlan kız için gözlerini feda ediyor falan, o zaman ne Asyadan haberim vardı Japonlar dışında ne de Kore diye bir ülkeden ( şey dışında, dedem savaş için Koreye gitmiş onu anlatırlardı bize resmi falan vardı Koreli küçük bir kızla falan, babaanneme sakız falan getirmiş oradan :D ) yerini bile bilmezdim. O zaman ki ergenliğin de verdiği etkiyle klibi pek beğenmiş duygusal bulmuştum, aslında şimdi bakınca hâlâ duygusal ama o zaman videonun üzerinde Görmez Olsun şarkısı bulunduğu için kendimden utanmadan ve duygularımı sorgulamadan edemiyorum O.o Şarkı aslında Kiss isimli eski bir Kore kız grubunun şarkısı. Grup bu şarkıyla çıkış yapmış ve çok başarılı olmuşlar, şarkı 3-4 dile çevrilmiş falan, karaoke barlarında da baş köşeyi kapmış [ çok önemli bilgi (!) ] :D Klipte de baş rolde Cain and Abel de ve Kiss Me Kill Me filmindeki Shin Hyun-Joon oynuyor.Bu şarkıyı bende sevdim açıkçası, duygusal hoş yani :D
  • Sonradan tekrar bu klibi hatırlayıp bulduktan sonra böyle faciaların daha fazla olduğun keşfettim. Ama Kiss'in klibi bir sıralama yaparsak en iyisi sayılır. Sonrada yine nereden bulduysam bunu buldum. İçinde Lee Seung Gi var, bir kız var, kavga var dövüş var tamam ama Sevda - Annem Gibi neden var? NEDEN? Yani ne alaka? Bu klipte LSG'nin bebeliğine falan denk gelmiş sanırım, yazık tipe bak :D Klibin orijinali şu gençler. Kızda tam bir biççin yoja yani, kızın da erkeğinde böyle pisko olanını severim, sorunlarım olduğunu düşünüyorum :O Halkımız da yine bu klibe büyük bir hoşgörüyle yaklaşmış yaaa...
  • Ya peki bu ne ya? Kim Hyun Joong'un ne alakası var bu şarkıyla? Gülme krizine girdim yani. Şimdi bu şarkı arabesk mi değil mi onu da bilmiyorum ama ki değil sanırım, olmamış canım, bizımla diğılsın!! :D
  • Gittin affedersin pok yaptın güzelim diziyi. Bu ne acaba? Sad Love Story o! Onu yapmayaydın bari! Ben daha ne yapayım, nerelere gideyim, başımı taşlara mı vurayım lılılılıııııııııııııııııııı!!! Al, zılgıtta attım :(
  • Artık bunlarda son klipler, yüreğim dayanmıyor dahasına, buyrun efem: Hayırrr!Weyo? Whyyy? (SG :*)Sende mi Tarkan?
Sizlere böyle bir acı yaşattığım için üzgünüm gençler, hadi şu klipte size gelsin. :D Kıh Kıh Kıh :D :D
hanijuni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder