13 Temmuz 2013 Cumartesi

Bir Ben Var Bende Benden İçeri etc.

( Arkadaş grubumuz)

Selamlar olsun a dostlar!
Sanırım içimdeki yazma ve bir şeyler anlatma isteğiyle geldim buralara. Normalde kendimden hiç böyle şeyler beklemem ama nolduysa böyle bir şekil olmaya başladım o.O Son zamanlardaki stres sıkıntı olayları falan yaşıyordu iç benliğim ondan ötürü sanırım, cidden beynim ve kalbim çatışma yaşıyor gibi... Birisi çok aç gözlü - ki hangisi olduğuna karar veremedim- önüme gelen diziyi izlemeye başladım, ama daha yığınla yarım dizilerim var onları bitirmemi bekleyen.
Dedim ki yazın başında hani bari şu yarım kalmış Amerikan dizilerini bitir tatlım - kendimle çok nazik konuşurum öyle böyle değil- neyse ondan sonracığıma bitir dedim, başladım. Hani daha pek biten yok, bir vampir günlüklerine yetiştim çok şükür ama onda da zaten 15 bölüm falan gerideydim, yetiştim, sonra HIYM var onda da çok şükür 3. sezona geçtik ilerliyoruz, supernatural da da başladım 5. sezondaydım hâlâ da öyleyim ama sonlara yaklaştık çok şükür. Ya o değilde baktım bir bu Dean'le Cass tuhaf tuhaf sevgili gifleri falan yapmışlar, oooo bebeğim yüzyıl oldu onlar olalı diyorsunuzdur belki ama ben çağı geriden takip edenlerdenim, çok sinirim bozuldu yaaa hiç hoş değil yani arkedeş bunlar, sapkın sapkın fanartlar falan, bu gençlik nereye gidiyor ben bilemiyorum yani...
Neyse Amerikanlardan var mı bir düşünüyüm başka, ha bir de Sense and Sensibility'nin dizisine başlamıştım ama zaten 4 bölüm kitabı okuyunca da böyle geri döneyim demedim, azıcık sıksam zaten bitiricem de işte 3 buçukuncu bölümdeyim :D
Sonra bir de Lost in Austen diye bir dizinin 1. partına bakmıştım, hani fikrim oldu sonra belki devam ederim diye ona ilişmedim, ha bir de Downtown Abbey diye bir İngiliz dizisi var o da zaten meşhur bir diziymiş onuda sonra izleyeceğim zaten güzele benziyor siz de izleyin yani...
Sonra daha izlemek istediğim dolu Amerikan dizisi varda işte ne ara izlersem 70 yaşında mı listenin sonuna ulaşırım bilemiyorum yani o.O
Ha Merlinde beni bekliyor ama, yok ya beklesin Arthur geri döneceğim bebeğim :*
Sonra daha Kore dizilerim beni bekliyor hemde o kadar çoklar ki :O Format atıldığından bilgisayara yarım kalmış dizilerim vardı, bende arkadaşım onları bana atana kadar yenilerine başladım, sonra o yarım kalmışlar geldi, yenilerin üsüne birikti, sonra bana bir bastılar, ben daha da yenileri indirmeye başladım, sonra ondan bir tutam falan derken vuhuuuuu koptuk yani :D
Şu an onları izlememi bekleyen dizilerim My girl, ki öyle çok bölümde kalmadı 4 mü ne ama bekliyor yavrucak 2 aydır; sonra Greatest Love, bu da formatın gazabına uğradı yoksa çok güzelsin bebeğim sana laf yok ama bekle beni ''unni will come back :*''; sonra çok şükür Nice Guy'a çok uzatmadan - 3 hafta- sonra geri döndüm, ilişkimiz çok güzel düzenli ilerliyordu ama işte nazar değdirdiler bize, ikimize <3, sonra gittim Full House'u indirmeye başladım, ha bir de Hear Your Voice ve Goddess Of Fire( Moon Geun Young  için) ve Monstar - ki bunu online izliyorum çok şükür '' JunHyung <3<3''...
Ve dolu filmde indirdim - Asya filmi- ama daha izlemedim, dediğim gibi biraz Batıya doğru yönelmem gerektiğine karar verdim, her gün bir film izliyorum, dün mesela 21 Jump Street'i izledim, ne kadar sapkın olsada çok güzeldi, çok güldüm, bunu yazsam hoş olur aslında :D
Sonra ne kadar sosyal ağ varsa facebook ve twitter hariç( onlara üye değilim) affedersiniz her poka üye oldum sanırım şifrelerimi unutmadığım sürece de aktif olurum herhalde, bunların arasında ne var; soundcloud, fizy, instagram,vikikitap( ki bu çok güzel neyi okuduğunu insan görebiliyor, hedef belirliyor falan), tumblr- ki şu an buna takıkım resim albümüm uçuyor,çok güzel <3...
Sonra youtube da çok güzel kanallar var bir ara onlarıda anlatıyım şeker şeker şeyler, sizde faydalanın canlar :D
Bu aralar her şeye elimi atasım var ama çabuk bırakıyorum, genetiğimde bir bozulma falan başladı bence, CALL ME A DOCTOR, pleaseee!
Oh içimi döktüm rahatladım bu yazıyı kaale almayın kendileri niçin var zaten hiçbir mantıklı açıklamam yok, ha birde anime bitircem inşallah daha onlarda beni bekliyor!
Buradan akrabalarıma selam ederim, sarı kıza iyi bakın ve küçük sincap esramı da buradan öpüyorum ;*, fat geri dön geri dön ne olur geri dön!! :D 

hanijuni

2 yorum:

  1. son zamanlarda dizilerinin sonlarına gelince izleyesim kaçıyor benim nedense. My Girl'ü bitirmem benim de uzamıştı. Filmleri izlersen post yaz olur mu film bulamıyorum izlemeye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lanet mi bulaştı bize? Nazar değdirdiler dizilerimizle aramızdaki sevgiye :D Valla şu aralar hep Amerikan filmleri izliyorum, yazıyım diyorum ama kısmet, en kısa zamanda geri döneceğim ;)

      Sil