18 Ekim 2013 Cuma

2 Mim Birden ^^

Bu ilk mimi Paul bana 1500 küsur sene kadar önce yollamıştı :D İlk ondan başlayayım ^^
MİM ''Genel sorular''
1.) İlk İzlediğiniz Kore Dizisi? Dizi Hakkındaki Yorumunuz?

Şimcik efenim ben ilk BOF izledim, kaderin cilveleri işte TVD izlerken, yorumlarda birinin işte ''BOF''u izledim geldim çok güzeldi bu da öyledir inşallah'' dediği bir yorum gördüm, bu neymiş bakıyım dedim ve izledim. Tabi görmemişliğin de verdiği bir etkiyle ağzımın suyu aktı diziye, özellikle Gu Jun Pyo'ya :D Millete ilk izlettiğim dizi de budur :) Ben çok sevdim açıkçası, o zamanlar manyağa bağlamış şekilde BOF fanıydım, çevreme verdiğim rahatsızlıktan dolayı tekrar özür dilerim :D
2.) İlk Oppanız, ilk unniniz?
Lee Min Ho ve Go Hye Sun :)
3.)Oyunculuğunu beğendiğiniz Koreli aktörler, aktrisler?
Sürüsüne bereket bacım :D Gidip onun için filmini izlediğim insanları düşünecek olursak, aktörlerden başta canım ciğerim Kim Rae Won ki kendisini her türlü izlerim, pek beğenirim, Yoo Ji Tae, Won Bin, Lee Min Ho :)
Aktrislerden Kang Sora (Sunny'den sonra gelişip dallanan budaklanan bir hayranlık ^^), Gianna Jun (birçok filmi onun için izlemişimdir), ha birde Lim Soo Jung'u çok severim keza onun da birçok filmini izledim :D Ha birde en son Ha Ji Won'u çok severim :)
Edit: Hiii :O Moon Geun Young'u yazmamışım kendisi şu an en sevdiğim aktristir, ne ka ayıp, daha dolu eksik var burada ama en önemlisi bu :)

İki sevdiğim insan bir arada, ...Ing, izleyin efenim ^^

4.) OST'ini en beğendiğiniz dizi?
Bad Guy(bütün şarkıları mükemmeldir) ve Coffee Prince :)




5.) İlk izlediğiniz anime, ilk izlediğiniz Kore filmi?
Midori No Hibi'dir efenim, eskilerden takip ettiğim yazılarına da bayıldığım Kendisi İnsan vardı, o yazmıştı bende o zaman izlemiştim ^^ Film de The Classic ^^


6.)İlk İzlediğiniz tarihi dizi?
Sayılır mı bilmem ama Rooftop Prince, o sayılmazsa da Faith ^^
7.) Tayvan, Japon yapımlarınız ile aranız nasıl? En sevdiğiniz film ve dizilerden aklınıza gelenler?
Pek iyi sayılmaz, Kore'ye yoğunlaşmaktan onlara vakit kalmıyor :D Tayvan dan Secret güzel hemde pek güzel ^^
8.) Ne kadar süredir Kore dizisi izliyorsunuz? Bu süre zarfında kaç dizi devirdiniz? Aklınıza ilk gelen izlenmeli dediğiniz dizi?
2 yıl oldu bu yaz ^^ Şampanyalar patlasın :D 22 tane izlemişim, bu sayı daha uçardı ama ben yavaş bir izleyiciyim ne yazık ki, uyuzluk var bende :D Secret Garden, MiSa ve My Name Is Kim Sam Soon ^^
9.) Sıkıldığınız diziler?
Yok sanırım aklıma gelmedi :)
10.) Hangi dizi karakterlerine tekme tokat dalmak isterdiniz?
Şu dizilerdeki kötü erkek annelerine ve Rooftop'taki Se Na'ya :@

11) Sonunu beğendiğiniz, beğenmediğiniz diziler?
Secret Garden, My Girl, The Greatest Love beğendiklerimden, geriye kalanlar tü kaka :P
12.) Dizi müzikleri hariç ilk dinlediğiniz şarkı?
Tam hatırlamıyorum ama SS501'den bir şeydir garanti, BOF etkisi :D
13.) Sevmediğiniz unni ve oppalar?
Öncelikle Kim Woo Bin'in sevgilisi olan unni, seni sevmiyorum :D Onun dışında hatırlamıyorum, belki Çançiçeğii hatırlar söyler ^^
14.) Korece mi Çince mi Japonca mı?
Korece kardeş, bi çabalar içine girmiştim öğrenmek için bir ara :D
Bende bu mimi Başak'a ve kardeşi Selin'e yolluyorum ^^
Sıradaki mimi de Başak yollamış, sağ olsun var olsun :D
MİM ''Hakkımda 20 Gerçek''
1. Çocukken arkadaşlarımla karıncaları öldürür sonra onlara mezar kazıp başına taş dikip 3 kulhu 1 elham okurduk (Korkmayın benden) :D
2.Temizlik düşkünüyümdür, bazen sınırları zorlarım ama düzelmeye çalışıyorum ^^
3.Sesim çok incedir ve insanlar anlam veremediğim şekilde çok sever :S
4.Utangacımdır, ama tanıdığım insanlara daha çok utangacımdır, çelişkiye gel :D
5.Et çok severim, sucuk falan hastasıyımdır [Üzgünüm vejetaryenler :(].
6.Babam beni mutlu etmek için sucuk falan alır bana :D
7.Bir abim var, ilginç bir kişiliktir. Aramızda tam bir yaş bile yok.
8.Dil öğrencisiyim, ingilizceyi çok severim ^^
9.İlkokulda tiyatrolarda hep başroldeydim, bence yeteneğim yoktu ama nedense başrolleri alırdım, nur yüzümün hatırına bence :D
10.Çocukken erkeklerle çok kavga ederdim, yumruklu tekmeli :D
11.Bir ara 6. sınıfta ''Angel+Princess=me'' diye  bir tişörtüm vardı, utanıyorum, üzgünüm çocukluğum ve rengi de pembeydi :D
12.Metal falan dinleyemem, kafam kaldırmıyor ihtiyarım ben :D
13.Çocukken Kur'an kursuna giderdim, 1 ay sonra 3 harflilerden konuşmaya başlarlardı, bende korktuğumdan hep yarım bırakırdım kursu, hala da korkarım.
14.Renk uyumu sorunu olan bir insanım, her kıyafetim ayrı bir türkü söyler, bu konularda epey yardıma ihtiyacım var.
15. Alıp kullanmasam bile insanların makyaj çantalarını karıştırmaya ve birilerinin yüzünü boyamaya bayılırım.
16.Sadece makyaj çantası değil her türlü çanta ve cüzdanı karıştırmaya da bayılırım ^^
17.İlkokuldaki en yakın arkadaşımla 1.sınıfta çok kavga ederdik ve o beni döverdi :D Ama 2.dönemin sonuna en iyi arkadaş olduk :D
18.Genelde hiç sevmediğim insanları en sonunda çok severim :D
19.Aklımdan çizemem ama baktığım bir resmi iyi çizerim.
20.Bundan vazgeçtim, ouyan okudu ama :D
Bu ikinci mimi, Paul'a ve Nabrut'a yolluyorum, kolay gelsin ^^
hanijuni

6 yorum:

  1. Genelde insanlar haklarında bir kaç şey söyleyince kafamda hemen bir karakter canlanır ama inan ki seni bir türlü kafamda canlandıramıyorum Hanijuni :D Tam işte şöyle biri diyecekken söylediğin başka bir şey fikrimin değişmesine neden oluyor :D
    Mim için çok teşekkür ederim!! Çok ilgimi çekmişti açıkçası. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emin ol bende daha nasıl biriyim çözemedim :D Rica ederim, 20 gerçeğini çok merak ediyorum :D

      Sil
  2. Öncelikle mim için çok teşekkür ederiiim, gerçekten çok yapmak istediğim bi' mimdi :)
    küçükken karıncalara eziyet etmeyen çocuk kaldı mı ki? kaldıysa ödül vermeyi planlıyorum :D bende 4-5 tane karıncayı yaprağın üstüne toplayıp su birikintisinin üstüne koyardım, seyat etmelerini sağlıyordum aklımca :DD:D
    bende tiyatrolarda olmayı çok isterdim ama utangaçlığım yüzünden hiç cesaret edip de katılamadım, hâlâ içimde kalmıştır o :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bari yalnız değilmişim karınca konusunda :D
      Hayatta hep ''Anı Yaşa'' kuralı koymak istemişimdir kendime, tüm yapmak söylemek isteyip de çekindiğimden yapamadığım şeyler için, birlikte mi başlasak bu kurala ;)
      Yazını sabırsızlıkla bekliyorum :)

      Sil
  3. tü k*ka falan deme ayıp.bu arada lee seung ki yi sanki sende sevmiyodun diye hatrladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha evet onu sevmiyordum kanka bir de ezeli düşmanımız Uee :D

      Sil