22 Ekim 2013 Salı

Ortaya Karışık 3 ^^

Part 1: Bunları Biliyor Muydunuz Ey Ahali ^^










Part 2: Hadi Neden Benim Yok Diye Acı Çekelim Biraz T_T




I Wish I Had A Bookstoreee~~ diye şarkı yazıp, listeleri sallıcam T_T






Part 3: Yeter Bu Kadar Üzüldüğümüz, Biraz D.O İle Kurtlarımızı Dökelim ^o^

Dansımız adı ''Ajusshi Çorom'' :D
Not: Bende aynen böyle dans ediyorum :D









Kop Kop :D Votka Vişne Votka Vişne Kopp :D
Eee yorulduk, kurtlarımızı döktük, iyi geceler ^^


hanijuni










6 yorum:

  1. Sinestezi her zaman ilgimi çeken bir şey olmuştur. Sadece müziği farklı duyularla algılamıyorlar ama genel olarak bir duyu karışıklığı. Renklerden de melodiler duyuyor olabilirler mesela... Ya da bir harf onlara öfkeli geliyor olabilir vb. Çok ilginç gelmiştir her zaman. Bazen insanın canı çekmiyor değil...
    İkincisini duymuştum ama hiç inanasım gelmiyor abi, görmediğime eminim! :D O yüzü görsem unutmam gibi geliyor :D
    "Aşık olmak insanı yorar." Bu çok ağır oldu bak, aşık olmaktan vazgeçtim şuan :D
    İlk part çok hoştu gerçekten. İkinci part ise... Abi neden bana bunu yapıyorsun, içime öküz sürüsü oturdu yani şuan. DO'nun olağanüstü dans performansları bile etki etmedi, düşün :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaaa, o renkleri falan bilmiyordum, ne güzel şeyler bunlar yaa ^^ Benim de canım çekti, çok havalı :D
      Unutulur ya, Çançiçeğine desem o da ben unutmam der de işte, o kadar insan görüyoruz otobüs beklerken bile :)
      Bende olsa vazgeçeceğim de vazgeçecek bir aşk yok :D
      O 4. ve 6. ya bende bakakaldım da benden bir şey olmazsa kitapçı olur, bende bu hale getirim inşallah ^^

      Sil
    2. Tamam bazı yüzler için doğru da... Ben rüyamda gördüğüm bazılarını bir yerde görmüş olsam peşine falan düşerdim, unutulmayacak yüzler çünkü :D Aşık olmaya karar vermiştim ben de ama vazgeçtim şimdi bak, yeterince yoruluyorum zaten asaddasasdasd :D
      6-7'de gözüm kaldı benim de, içim yanıyooor :D

      Sil
    3. Amannn cidden bak bakınıyoruz bizde biri çıksa da sevsek diye blog ahalisi olarak ama yok bir Allah'ın kulu, yok T_T
      Gel okumayalım kitabevi açalım :D

      Sil
  2. böyle resimler üzerinden okumak daha güzelmiş ama o gifler neydi öyle :DDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi di mi? Görselliğin etkisi işte :)
      O gifler ne bende bilmiyorum o çocuk ne, onun grubu insan mı diye daha çözmeye çalışıyorum :D

      Sil