11 Nisan 2014 Cuma

Akdong Musician Baby!


Akdong Musician geçtiğimiz günlerde çıkış yaptı, ben de replay tuşuyla aşk yaşamaya başladım. Normalde pek alakamın olmadığı, içimde kendi kendime sempati beslediğim, I Love You şarkıları sık sık ağızıma dolanan bu grup benim favorilerimden biri oldu. ÇOK TATLILARRR!!!!! :D
Böyle ikisini de alıp bağrıma basasım, oyunlar oynayasım, döverek sevesim var, içimden nasıl nasıl fışkırıyor bu hisler bilseniz <3
E durum böyle olunca dedim geleyim ayıptır söylemesi sevgimi bloga kusayım :D Albümlerinin ismi ''Play''. Çıkış şarkıları 200'ü beş bin kere dinledim, şimdi de dinliyorum, videolarının hepsini izledim. Ezberledim şarkıyı, danslarını, performansları ama hala bıkmadım, izledikçe neşe doluyorum <3 Seslendirdikleri diğer bir şarkıları da ''Melted'' o da çok güzel. Bu çocuklar bir harika dostum!
İlk bir fragmanı atayım, o da çok güzel

Çıkışlarını kazandıkları program Kpop Star'da yaptılar.






Bu da tüm şarkıları:






200 klibindeki yavrucak da pek hoşmuş, Yoo Ah In'e benzettim, yorumlarda millet inşallah YG Trainee'sidir diye dua ediyordu, ben de katıldım toplu ayin yaptık :D Bu arada bak yine kızın şekerliği geld aklıma, nasıl tatlı ya <3 YG, ikisinde estetik ameliyat yaptırmayacağına dair söz verdi, aferim zaten böyle çok tatlılar, çaresso uri YG :D



E oldu o zaman haydi görüşürüz ^.~
hanijuni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder