20 Ağustos 2016 Cumartesi

While You Were Sleeping ( Sen Uyurken )



      Benimle aynı yaşta olan 1995 Amerika yapımı bir filmle karşı karşıyasınız. Konusuna gelecek olursak ;
    Lucy metro istasyonunda çalışan bekar bir kadındır. Peter ise her gün o metroyu kullananlardan biridir. Lucy bu hoş adama gizli bir hayranlık beslemektedir . Birgün istasyonda beklerken tartıştığı kişiler Peter'e raylara iter. Lucy hızla raylara inip Peter'ı son anda trenin altında ezilmekten kurtarır. Hastanede Peter'ın ailesi ile karşılaşır ve yanlış anlaşılma sonucu aile , Lucy'i Peter'in nişanlısı zanneder . Bu sırada başka bir yerde olan Peter'ın kardeşi Jack'te döner. Ve olaylar bir şekilde gelişir ama nasıl? İzleyip görelim :)
     
   Filmi ben, unutulmaz filmlerin sitesinden izledim. Tavsiye üzerine izlediğim için açıklama kutusunu okumadan direkt başladım. Bence sizde öyle yapın çünkü ben iyi ki okumadan başladım dedim. İzleyip izlememe konusunda kesinlikle tereddüt etmeyin ve izleyin derim. Bende hissettirdiği sıcacık bir film olduğudur.
 
    Filmdeki zamanda yılbaşı olduğundan bana kışın izlenilen battaniyeli kahveli konsept filmi gibi geldi . Oyuncuları eleştirecek konumda değilim  ama fikir beyan etmek adına , hisleri bana geçti (Eleştiri derken olumlu yönde ). Ben mi abartıyorum gerçekten öyle mi bilmem ama sizde bilirsiniz bu hissi rol yapıyor gibi değilde sanki yaşıyorlarmış da gerçekten o hayatı biri gelmiş kameraya almış gibi :) Sıradan ama sıcacık film işte .

 Ben şuraya da sevdiğim şeyleri sıralayım :) izledikten sonrada siz yorum olarak bırabilirsiniz.
- Lucy'nin ölen babasının paltosunu giyiyor olması halbimde hüzne neden olan sevdiğim bir kısımdı. Lucy'nin kendisini de çok sevdim. Sürekli peşinde dolaşan ev sahibi adamda komikti :)  
-Aile üyelerinin Lucy'i hemen benimsemeleri falan çok hoştu. Dedim çocuklar ne kadar hoş insanlarsınız . 

- Jack ile Lucy'nin konuştukları takıldıkları her sahne yine tarif edemediğim , içimde bir mutluluk belirmesine yol açtı . Onlar mutlu olunca bende oldum herhalde ( Ne kadar da kendini filme kaptıran bir kız )

- Peter'ın uyandıktan sonra -Noluyo lan- dememesine şaşırdım spoiler olmaması adına anlatmayacağım ama bazı şeyleri hızlı kabullendi.

- Her şeyi itiraf ettiği kısımda biraz ütopik geldi. Ailesinin tepki vermemesinden ötürü :) Burda biraz Türk aklıyla da düşünüyor olabilirim ^^


Söyleyeceklerim bu şekilde. Üzerine 1500 yorum getirilebilecek sanat filmi olmadığından yazacak da fazla şey bulamadım . Umarım filmi izler ve umarım beğenirsiniz. İzledikten sonrada düşüncelerinizi yoruma bıırakabilirsiniz . Esen kalın ...
   
   
   


   
 

    




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder