5 Eylül 2016 Pazartesi

Heyecanla Beklediğim Dizi ! K2




 Konusu şu şekilde ;  K2 ülkesine ihanet eden bir memurun ( Ji Chang Wook) ve bir başkan adayının gizli kızının ( YoonA) aşk hikayesini anlatıyor Oğlumuz dizide koruma rolünde hem ülkesi hemde yakın arkadaşları tarafından yalnız bırakılması ile intikam maksadıyla başkan adayının gizemli bir şekilde kaybolan kızını aramasını konu alıyor.
Senaristin diğer 2 dizisini izlemedim ne tarz olur pek bilemiyorum ama benim beklentilerim büyük Healer'dan sonra. Tabi beklentim senaristten değil yakışıklı oğlumuzdan. Ne kadar tip olarak beğensem de oyunculuğu gerçekten başarılıydı.
 Şuraya da çıkan tanıtımları bırakıyorum . Ama şimdilik pek birşey anlaşılmıyor :)







Bu diziyi heyecanla bekliyorum çünkü tek sebebi Ji Chang Wook :) Bir sürü sevdiğim oyuncu ya da idol olmasına rağmen kendisini bence tam benim tipim asdfg :D Yani eminde olamıyorum ama bir sürü hoş insan var seçmek zor ( zaten seçim hakkım vardı benimde )  Şu ana kadar izlediğim tek dizisi Healer.  Ama kendisine ilk vurulduğum zaman daha öncesine dayanıyor. Tam hatırlamıyorum ama bundan 3 ya da 4 sene önce hanijuni ya da çançiçeği bir klip izletmişti :D ne çok ya da kullandım ama hatırlamıyorum işte . Klip Güney Korede 1980 yılında yapılan darbeyi konu alıyor. 4 dakiklık bir dizi gibi düşünün o konseptte çekilmiş. Bu arada eğer araştırmak isterseniz Korede de tıpkı bizde olduğu gibi 80'li yıllar karanlık geçmiş. İşte ben bu klipte gördüm kendisini. Sonra 3 4  yıl geçtikten sonra izledim diziyi ama diziyi izleyene kadar kim olduğunu da bilmiyordum ama hep sevdim . Nı nı nııı işte gerçek aşk işte sadakat :D  İçimdeki fan girl ü biri durdursun :)
Şuraya da dediğim klibi koyayım



Diziyi izledikten sonra ayrıca yazacağım inşallah.Esen kalın :)












1 yorum: