4 Eylül 2016 Pazar

Mystic Messenger Oyunu O.O

Allah'ım  ya Rabbim!!!! çocuklar şu an şok geçiriyorum. Biraz evvel pannchoa'daki takıntılarla ilgili bir yazıyı okuyodum ve yorum kısmına birisi  Mystic Messenger demiş. Altına da millet hemen çıldırmış bende bende diye. Dedim bu ne, anime falan sandım ilk baş. Meğersem oyunmuş, simülasyon oyunu. Oyunda bir grup sohbetine dahil oluyomuşun ve grupta da 5 mi 6 mı erkek varmış ve onlardan biriyle hikayen falan oluyomuş böyle. Konuşuyormuşunuz ama hiçbiri gerçek değil, sanal. Bir dizi de başrol olmak gibi bir şey. Şok geçirdim, ilk defa böyle bir oyun duydum ve bu bir türmüş, otome diye. Kızlara yönelik, oyundaki başrol erkekle romance yaşayabilecekleri oyunlar. Aklıma Lucky Romance geldi ama tabii bu çok farklı. Ve oyun epey popüler sanırım, aranızda oynayan var mı? Ne yalan söyleyim çok merak ediyorum ve oynamak da istiyorum çünkü youtube yorumlarında millet çıldırıyo :D Ama utanıyorum, ikinci el utanç yaşıyorum bildiğiniz XD Tanıtım videosunu da atıyım, anime dizi gibi cidden
Oynayanlar yazsın plizzz :D
hanijuni

17 yorum:

  1. :D Merak ettim ama sanalda kaybolurum kesin bitince de aşk acısı çekerim . Bizim için tehlikeli sular :D asdf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilemiyorum batma bu yol nereye çıkıyo :D Sonu ne olucak bu hallerin. Şu an youtube oynayanların videosunu izliyorum da enterasan

      Sil
  2. Bahsettiğin son zamanlarda çıkmış Kore yapımı bir otome oyunu evet. Otome oyununun ne olduğu hakkında pek bi bilgin yoksa bir yazı yazmıştım onu okuyabilirsin: http://bakashuu.blogspot.com.tr/2016/01/otome-game-for-dummies.html
    Oyun cidden şimdiye kadar mobilde oynadığım en iyi otome oyunlarından biri. Hem hikaye merak uyandırıcı hem de karakterler birbirinden güzel. Neredeyse bir hafta oluyor ben de oynayalı, bir karakterin sonunu getirebildim ancak. Sana da oynamanı tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim okuyayım hemen :) ilk defa bununla duydum böyle oyunlar olduğunu ve merak ediyorum, indirmedim ama youtube da oynayanları izledim ama onlar da daha yeni oynayanlardı :D Bakalım bu merakla bende oynarım belki bir gün. Yalnız ben kendimiz mesaj yazıyoruz sanıyodum izlemeden, meğerse öyle değilmiş seçeneklerden seçiliyormuş, zaten diğer türlü olması da saçma neye göre cevap verecekler :D Bir de arama olayının olması farklı bir boyut katmış, çok enteresan

      Sil
  3. Oyun bir harika! Oyun hakkında bilgiyi her yerden rahatlıkla edinebilirsin. Ben sana kısaca hikayesinin çok derin olduğunun ve yeni güncellemeleriyle her oynayışında insanı farklı mutlu edebiliyor. Oyunun tüm rutinlerini yapıp bitirmekten o kadar korkuyorum ki!! Yine de insan kendini oynamaktan alamıyor. Açıklamasına bir yerine "DIKKAT BAĞIMLILIK YAPABİLİR!" yazmalıydılar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de çok iyi bir fikir, dramalardaki karakterlerle aşk yaşayıp, o dizinin içinde olmayı hayal eden fangirller için bulunmaz nimet bir anda başrol olmak :D Mutlu ettiğine eminim, ama ben daha böyle bir oyun için hazır değilim sanırım :D Daha ileri de oynnamayı planlıyorum :)

      Sil
  4. Ay bu oyun muhteşem bişey!! Aslında hiçbir şey göründüğü gibi değil. Şimdi çok acayip spoi vermek istiyorum amaa..Neyse biz bilinmeyen biri tarafından bir mesaj alıyoruz ve bize bi adrese gitmemizi söylüyor, gidiyoruz ve telefonumuzda kendimizi daha önce hiç bilmediğimiz insanlarla dolu bir sohbette buluyoruz. Oyunda amacımız 11. gün sonunda gerçekleşecek partiye olduğunca konuk getirmek ama tabiki de tek şey bu değiil! Mesajlaşma sırasında bize seçenekler veriyor verdiğimiz cevaplara göre bu 6 kişiden biriyle sevgili oluyoruz (Jahee dışında, o kız ve onunla en yakın arkadaş oluyoruz) Ama sevgili olmakla bitmiyor çünkü oyunda sad ending normal ending ve good ending var. Yani vereceğimiz cevaplara dikkat etmeliyiz. Her üyenin farklı hikayeleri, farklı görsel romanları var!^^; Ya şuan heyecanlandım anlatamıyorum ama ben otome oyunları çok severim ve ilk defa tam kendime göre bir oyun buldum. Beni kesinlikle hiç sıkmıyor. Ayrıca oyunla ilgili fanartlar da çok güzell

    Biraz geç bir yazı oldu ama senin böyle sorduğunu görünce yazmadan edemedim😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa zihnimi karistiriyorsun ama su annnnn
      Cok merak ediyorum ama yemiyo oynamak adsiz kardes
      Ben sanal degil gercek love line istedigim gunlerdeyim su siralar :D havada azicik ask kokusu olsa nolurduuu

      Sil
    2. Yaaaaa ben de yeni başladım oyuna ve tam bir aşığı oldum diyebilirim^^ ama çok büyük bir sorunum var oyunu kaydedemiyorum. Lütfen nasıl kaydedildiğini anlatabilir misin?

      Sil
    3. Bu konuda hiçbir fikrim yok kardeş oynamadığım için :/

      Sil
  5. Oynuyorum ama oradaki kedi olmak isterim ve de rika ile yoosung'un gerçekten kan bağı yokmuş yoosung rika ya boş değilmiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediklerin hakkında hiçbir fikrim yok ama ne de çok tutan bir yazı oldu bu anlamadım :D

      Sil
  6. En harika otome oyunu (bence). Çok muhteşem ve acayip derecede hoşuma gidiyor. Kendi seçimlerimizle 5 karakterden hangisiyle ilişki yaşayacağımızı seçmek de ayrı güzel *-* Özellikle Yoosung'a bitiyorum ben çok şeker♥ Gerçi oyunu 2 defa Yoosung'un kötü sonluyla bitirmiş olsam bile -3- oyun çok ilgi çekici ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ve heyecan verici gözüküyor cidden ama hala kendimi tutup oynamıyorum, kendimi filmlere veriyorum bunun yerine :)

      Sil
  7. Ilk defa oynuyorum yoosungun rutini cikti bana sonuna kadar oyunu bitirdikten sonra mi deep story baslayacak.Yoosungun rutinini oynarken digerlerinden kalp almali miyim baskasi cikmasi icin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben oynamadığım için bilmiyorum canım :)

      Sil
  8. Oyunu oynayanlar ya da bilgisi olanlar için soruyorum:
    Şu special bölümlerden yılbaşını almıştım, ilk gün (eve) bütün bölümler açıldı ama yılbaşı günü geldiğinde açmadı, sürekli kastı ve hâlâ da açmıyor. NOLUR YARDIM EDIN GARİBAN KALDIM.

    YanıtlaSil