20 Eylül 2016 Salı

Swings "Normal" Türkçe Çevirisi

Kendisini pek sevmesem de Swings'in bu şarkısını çok seviyorum. Depresif bir parça ama gene de çok güzel. Mesajım ise negatif değil pozitif çocuklar: Yaşamaya devam, hayat güzel ve olacak!



Gözlerimin içine bak dostum
Ve sence ben kimim söyle bana
Açıkçası son zamanlarda çok zorlanıyorum
Gözkapağı denen bu ağır yükleri her sabah kaldırıyorum
Nefes almaktan yoruldum
Ancak şişelerce içtikten sonra uykuya dalabiliyorum
Gece boyunca telefonuma bakıp duruyorum
Kafamdaki gizli arkadaşımla konuşuyorum
Bugünlerde bir psikiyatra gidiyorum, öyle işte
Pozitif düşüncenin de her daim işe yaradığına inanmıyorum
Gözlerim birisini arayıp duruyor
Solumdaysa çocukluğumdan kalma bir resmim
Sebepsiz yere sert yatağıma uzanıyorum
Dertlerimse annem için yabancı bir dil misali (anlamıyor)
Her on saniye de bir u harfi n'ye dönüşüyor
Kıskanıyorum kuşları, acaba ben ne zaman uçabileceğim

(nakarat)
Ben ne zaman uçabileceğim
Ben ne zaman güleceğim?
Normal olmak zor, normal olmak gerçekten zor (olabilmek)
Ben ne zaman uçabileceğim
Ben ne zaman güleceğim?
Normal olmak zor, normal olmak gerçekten zor

Çok fazla düşünüyorum
Sanki milletin günlüğü benim kafamın içinde
Bence bu bir lanet
Eğer normal olmak bir yer olsaydı, bende orada olurdum
Geçmiş bir takıntı, gelecekse sonsuz bir yeniden başlangıç
Bu ikisi arasında ise uzamış bir sakız parçası
Ukalalık mı yapıyorum ki? İşlerin düzelmesi için ne kadar daha zaman gerekli merak ediyorum
Ama gene de, haykırdığımda, evet bağırdığımda
Sanki birisi kalbimden bir parça koparmış gibi hissediyorum
Yanlış kurulmuş klimanın içine su hızla doluyor
Kış bitince dağdan bir akarsu iniyor
Kör gibiyim, gözlerim açık olsa da etraf karanlık
Tanrı'ma bir kere daha yakarıyorum
Yarın da bugün gibi olacak ve dün de bugün gibiydi
Artık hiçbir şey bilmiyorum, sadece normal olmak istiyorum

(nakarat)

Seni iyi anlıyorum Swings
Söyleyecek o kadar çok şeyim var ama yine de konuşamıyorum
Keşke zihnim bir klavye olsaydı
Kontrol tuşuna ihtiyacım var
Mutluluk sanki çok uzağımda, caddenin karşısında
Hislerim her gün hız treninde
Zorlanıyorum demek de işe yaramıyor artık
Huzur evindeki yaşlılar misali geçmişte yaşıyorum
Umarım ki yarın farklı olacak, olmazsa vay halime
Bazenleri ne bulursam yiyorum
Tanrı'ya inanmasam bile kendi kendime dua ediyorum
Keşke başka bir hayatım olsaydı
Başka bir omza yaslanmak gün geçtikçe zorlaşıyor
Hayat bir sürtük
Bunu çok iyi biliyorum
Kendimi bile unuttuğum böyle gecelerde
O görünen Ay'ın ötesine gitmek istiyorum
Burada normal olamayacağımı biliyorum

(nakarat)
Kaynak
hanijuni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder