10 Şubat 2013 Pazar

Tazecik Bir Çocukcuk



İzleyeniniz bilir gençler,bu taze,fırından yeni çıkmış,küçük suratlı,şeker mi şeker oğlumuz 'The Big' dizisinde boy göstermekte,hep yatış pozisyonunda ama olsun o da güzel..:)
  • Kendilerinin adı Shin Won Ho,1991 doğumlu,aynı yüzyılın çocuklarıyız :D
  • 'Cross Gene' adında yeni çıkış yapmış,-ki gerçekten de çarpık genlerden oluşan bir grup,japon,kore ve çinden oluşuyor- grubun üyesi,daha çıkalı 3 hafta falan oluya sanırım,grupça da tazeler,maaşallah :)
Grup Koreli , Çinli ve Japon üyelerden oluşuyor.

  • Şimdi grup hakkında yorumumu bildirecek olursam şu sol baştaki arkadaş ilk başta bana yaşlı gözüktü,adeleli yapısından olsa gerek :D onun yanındakine ne yorum yapacağımı bilemiyorum..evladım o saç ne çocuğum,aldırma elime makası demek istiyorum,sanki tam şaçını kestirirken yangın çıkmışta,kaçtıkları için orası yarım kalmış,hadi yeni bir akım yapalım demişler,neyin kafası bu!!pek hiddetlendim :D geriye kalanlar insalcıl.






  • Kaslı arkadaşta pek hevesli kaslarını göstermeye ,klipte herkes ceket giymiş bi bunda sıfır kollu :O bir baktım ki baklavalarını da göstermiş,nedir bu Asyalılardaki tişörtümün ucunu kaldırıyım da bak modası anlamış değilim ..[sansür mü uygulasaydım,bilemedim şimdi,çançiçeği kızacak bana :( ]
  • Şimdi esas oğlanımıza dönücek olursak kendisi birde 'The Bachelor's Vegetable Store' dizisinde oynamış,bunlarda videosu ;

 






 Şimdi bir de 'The Big' den kareler var ki ,çok hoş..3.bölümüne bayıldım,çok güldüm,Suzy çok güzel oynuyor,maaşallah :D





Haa birde Shin won ho'yu Infınıte'in L'ine çok benzetiyorlarmış,aslında o Shin won Ho ya benziyormuş çünkü L'in hyung'u imiş..(ki ben bazı fotoğraflarını gördüğümde Lee Min Ho'nun city hunter daki haline benziyo demiştim,bir başka fotoğrafında da Kim Hyun Joong'a benzetmiştim :o doktora mı görünmeliyim,hokşi?



işte böylee....görüşmek dileğiyle :D  hanijuni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder