18 Temmuz 2013 Perşembe


ÇANÇİÇEĞİ IS COMEBACK...

Uremmanida didıl ottukanikaniya. uzun süre sonra yaşadığımın belirtisi olarak yazı yazmaya karar verdim(şimdi millet dicek zaten oturmuş seni bekliyoduk bizde!cham)  aslında yazmak istediğim mükemmel dizi filmler var ama yazmak da yetenek işi güzelim filmin dizinin içine etmemek lazım .Bi gün onları da yazacak levele gelirim inşallah. O zamana kadar beni böyle kabul edin. Bu filmi yine bir yeppuda turunda buldum. Amacım eğlenceli saçma sapan bişey izlemekti acık gülmek amacıyla ama karşıma bir anda bu film afişi çıkınca Ajussim gözüme pek bi cool gözüktü. Dedim ki çançeği boşver eğlenceyi actiona gel.




Filme büyük bi beklentiyle başladım ama filmi sevdim mi sevmedim mi bilemedim galiba sevdim. Lakin mükemmel de diyemem şimdi. Ajussiyi tanımayan yoktur demicem illa vardır.

Ben ilk t-aranın kısa film kliplerinde gördüm amca bayağı havalı gözüküyodu. şekil a aşağıda ajusshiden cool tavırlar. t arayı aman aman sevmesem de bide mantığıda bi yere bıraksak hoş klip olmuş Allah için. ne demişler yiğidi öldür hakkını yeme.


Sonra yenilerde sayılır bir dizisi çıktı greatest love orda da başlarda çok cool gözüksede aşk insanı fena bozuyo. Gerçi bozulsa da saçma sapan bir hoşluğu vardı o nası bi tanımsa. 
 Tarafsız yorum yapamıyorum çünkü ajussiden niyeyse büyük beklentilerim var  tipten kaynaklanıyo sanırım cool falan ya sanki oynadığı her film dizi iyi olmak zorundaymış gibi algılıyorum. O kadar şey yazdım ajussi ajussi deyip duruyorum kim bu ajussi diyenlere gelsin bu heceler cha seung won. zaten klipten de tanıyanlar vardır.



Bıyık da manyak yakışıyo hani zaten bıyıksız çok garip oluyor.  Başroldeki teyze, song yoon ah, manyak tanıdık ama nerden tanıdığımı hatırlayamadım filmlerine dizilerine baktım ama onlar da tanıdık değil ama hayırlısı belki hatırlarım bi ara.
Film hastanede araba kazası geçirmiş bi adamla başlıyo ki bu adamı unutmamak gerekir. Kimin tuttuğu belli olmayan ama kime tutulduğu belli olan kiralık katilimiz aslında dedektif Kim’i(cha seung won) öldürmek için gelirken kaza geçiriyor. Sonra adamın akıbeti meçhul gibi gözüksede ilerleyen sahnelerde comeback yapıyo amca bunu neden anlattım amcayı unutmayın diye. Böyle deyince amca çok önemli bi şahsiyetmiş gibi oldu ama değil olay önemli. :( Karmaşık çançiçeği geri döndü;)  Dedektif kimin çocuğu araba kazasında ölüyor bu olaydan sonra karısı adama hep soğuk davranıyor adamdan iyice uzaklaşıyor falan . Bu olaydan bir yıl sonra bir cinayet işleniyor. Olay yerini incelemeye gönderilen ekipte tabi ki dedektif Kim de var . Olay yerini incelerken karısının o sabah taktığı küpe ve giydiği ceketin düğmesini buluyor birkaç kanıt daha var ve delillerin hepsi kadının cinayeti işlediğini gösteriyor adam yıkılıyor tabi doğal dedektif Kim kimse görmeden kanıtları saklıyor ,yok etmeye çalışıyor ama nafile fark eden ediyo hacı. Dedektif Choi (kendileri 2 yıl önce olmuş bir olaydan dolayı Kim’e öfkeli) bunu farkediyor ama o an ele vermiyor alttan alttan subliminali veriyo ajussinin içine korku salıyo da oda kötü adam değil bee yazık. Öldürülen adamın abisi çete lideri çıkıyor adam manyak sorunlu polise kafa tutuyo falan bildiğiniz sayko mafya imajı çiziyor. Kardeşinin öcünü almak istiyor daha doğrusu o ayaklara yatıyodaa bu dünyada herşey fake herkesin  gizli amaçları var. O gizli amaçları da artık izleyen görsün ben bimem benden bu kadar.

 Şimdi bu kadar şeyi yazdıktan sonra düşündüm ve iyice karar verdim film öldüm bittim geberdim denilecek bi film değil, film güzelimiş denilebilir ama  yine bu muhterem koreli senarist amcalar teyzeler filmlere son yapmayı öğrenmeli.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder