20 Ağustos 2013 Salı

Mazimden Filmler

Uzun zamandır izlediğim filmleri teker teker yazmak istiyordum ama işte insan tembel ve ilhamsız olunca böyle oluyor hafızlar...
Ramazan başladığında yalan olmasın ortalarında da olabilir her gün akşam saat 10 da başlayıp bir film izliyordum bunu bir hafta yada 5 gün devam ettirdim ama buda parçalandı bölündü, yine bir düzen tutamadık, ilişkimiz karmaşık oldu :D Neyse çeneyi bırakıp geçeyim neler izledim, belki tam ayrıntılarıyla olmaz ama çabalayacağım anlatmak için ;)

A Company Man: So Ji Sub amcacığımla başlangıcı yapalım gençler. Kendileri normal bir şirket adının altında aslında öldürme, kesme, biçme işleri yapan bir şirkette katildir, gider ve cool bir şekilde öldürür. SJS'nin filmin başında karşımıza çıkan, kendisi ZE:A grubunda olan, adı Doo Joon muydu( Dong Jun imiş) neydi öyle bir çocek işte, yardımcısı vardır, SJS'ye o çoceği öldürmesini söylerler, emir büyük yerden bu da onun kafasını kıt yapar, merdivenden aşağıya atar ki o ne sahneydi öyle! Ama öldürmeyen Allah öldürmüyor, bu çocek derki SJS'ye paramı anamgile götür ver vasiyetim sana, bu da götürür, ama bir bakar ki anneciğimiz gençken ünlü bir şarkıcı olan ama şimdi o ününden eser kalmayan, şimdilerde sürünen, kendisinin aşkısı olan kadın çıkar. Bunlar samimiyeti ilerletir öyle ki SJS ''işi''ni bırakıp bu kadınla bir gelecek kurma planları yapar, ama bu öyle kolay değildir, son anda yan çizdiği için eskiden kiralık katilliğini yaptığı şirket şimdi de kendisinin peşine katil takmıştır.
Film de cidden çok güzel dövüş sahneleri vardı, kendisini öldürmeye çalışan bayan bir iş arkadaşıyla dövüşleri hele vuhuuuu'yu :)
Teyzenin filmde söylediği şarkıda burada, çok güzel bir musiki parça :*




Pitch Perfect: Beca rolünde kendisini gördüğümüz Anna Kendrick kardeşimiz üniversite birinci sınıftadır, ama işte illa bir isyankarlık, bir sevmeyin beni modu, ben kimseyle yakın olamam ne bana sevgi beslensin ne de ben sizi sevmek zorunda oluyum insanı. Sanki hayatın çok bir sillesini yemişte artistlik yapıyor, yürü git kız :D Neyse efenim, işte bu kız The Bellas diye bir Acapella kız grubuna, zorla ısrarla katıttırılır, ama işte saçma salak işler her daim aynı bayık şarkı ile her daim birinci bir grup olan Treblesmaker bebelerine hep yenilirler. İşte tarzımızı değiştirelim diyenler yok biz böyle iyiyiz diyenler falan bir kavga dövüş, arkadaş olmalar, aşık olmalar falan film böyle ilerliyor. Her biri birbirinden farklı olan yandaki 7 insanda filmin başrol ögeleri, tipler zaten kopuk. Şu en sondaki kız hani sağda en sondaki Japon manyak zaten. Konuşuyor duyulmuyor, dedikleri zaten ayrı bir olay o bakışları falan, bi içindekileri dök seansı yapıyorlar, bu da anne karnında ikiz kardeşini yediğini söylüyor o.O Müzikal tadı güzel olan, hoş seyirlik bir film hafızlar, seversiniz, evde sizde acapella yapmayı denersiniz iki ^^


O ne karamel mi hanijuniciğim diye aklınızda soru işaretleri oluyorsa, değil ne yazık ki. Filmde bir de kusmukçu bir kız var ki, taramalı kusmuk makinesi yani öyle böyle değil, ay tiksindim şu an yaaa, neyse işte bu üstün zeka da onun kusmuğuna düşüyor, bir donakalıyor ve daha sonra Anı Yaşa felsefesini esas alarak kusmuğun tadını çıkarıyor, dedim Allah seni kahretmesin, tüüüü! O kusma resmini koymayacağım, bööö!
Bugünlük iki film yeter, yoruldum, devamı gelir inşallah ^^
hanijuni


4 yorum:

  1. Gelsin gelsin, bir an önce istiyoruuum :D
    İki gün önce yazsaydın bu yazıyı aslında çok iyi olurdu ama şimdi de olur sorun yok. :D İkisi de ilgimi çekti açıkçası, izlemek istiyorum ama tabi nasip kısmet işi bunlar asdfghjklşi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İtiniz olsun efenim filmler, getireceğim devamını inşallah :D İzle bak ikisinide pişman olmazsın ama tabi nasipten kısmetten ötesi yok :D

      Sil
  2. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    27. takipçiniz benim.
    Bu arada çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://http://whiteglaze.blogspot.com/2013/08/beyaz-srn-buyuk-cekilisi.html

    YanıtlaSil