23 Aralık 2013 Pazartesi

You Who Came From The Stars


Bir muhteşem dramayla daha karşınızdayım efenim ^^
The Heirs bitti gitti, bende dedim ki kendi kendime dizi izleme çocuğum, ama neredeeee? Bu hafta Heirs'ın ardından başlayan bu dramaya beni çeken etken Kim Soo hyun değil, Gianna Jun. Kendisine bayılırım mükemmel oyuncu, 14 yıl sonra da dizilere geri dönmüş, dizi böyle fantastik ögeler de barındırınca bir bakayım dedim ve bakakaldım, mükemmel <3 <3
Konusuna bakacak olursak; Do Min Joon(Kim Soo Hyun) 400 yıl önce dünyaya inen bir uzaylı. Kader ya işte Kore'ye iniyor Joseon  zamanında :D Neyse günümüze kadar yaşayıp gelmiş bu uzaylı kişi, görme olsun işitme de ve nesneleri hareket ettirip zamanı durdurmada da mükemmel. Cheon Song Yi(Gianna Jun) ise 30 yaşında kendini beğenmiş, ukala komik bir aktris. Tabi anlaşılacağı üzere havada aşk kokusu da mevcut :D
Diziye başladım ve hemencik iyiki de başlamışım dedim. Gianna Jun'un karakteri My Sassy Girl'de ki gibi psikopat ve komik. Mükemmel bir oyunculuk sergiliyor, gül gül öldüm yani.
Şöyle favori sahnelerime ve birkaç resme de bakalım:
Fragmana bir göz atın önce:



Burada da 00.44'te Gianna Jun'un mükemmel oyunculuğuna kanıtımı sunuyorum :D


Kim Soo Hyun burada lambaları patlattığında dedim tamam, adamımsın :*


Yaa öyle işte adam bir kafa hareketiyle neler yapabiliyor yaa :D

Burası da Min Joon'un evi, haydi acı çekelim :D



Daha bunlar ne? O camlardan eşek kadar teleskoplarıyla yıldızları seyretmek mi dersin, bir kat aşağıda ki
400 yılda oluşmuş birikiminin durduğu kütüphane mi dersin, o hoooo :D
Bölümlerden de birkaç gif resim falan paylaşayım;




-Bir de böyle, kültürsüz dedikleri bir kişiliği var, ilk iki bölümde çekiyor bundan epey zaten, neden sarımsaklı pizzadan sarımsak kokusu geliyor mu dersiniz, bir gününü anlattığı belgeselde milletin içinde, propolis adlı ilacın ismini şaşırıp profol kullanıyorum beni çok rahatlatıyor uçuyormuşum gibi hissediyorum demesi mi dersiniz, dolu bir şey :D

 -Yine bir gafı yüzünden netizenlerin yaptıkları yorumları okurken;
'' Beynine botoks mu yaptırdın? Beyin kıvrımların bile yoktur senin''

Birde Gianna Jun'un dizideki karakterinin twitter'ı da var, dizide sosyal ağ da takılmayı çok sevdiğinden, orjinalini de açmışlar :D Takip edeyim derseniz buradan ^^
not: Mükemmel kelimesini ne kadar çok kullanmışım ya şimdi fark ettim 
hanijuni

10 yorum:

  1. Bütün bu dizileri ne ara izliyorsun abi ya? Bir dakika sen sınava hazırlanmıyor musun? :D
    Yalnız dizi çok komiğe benziyor, dahası benim lakaplarımdan biri Alien olduğu için arkadaşım gelip "Kim Soo Hyun da sizin oraladanmış." deyip, biraz bahsetmişti. Hayır izleyesim geliyor ama sonra yarım bırakıyorum falan yapmayın bana böyle :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya şimdi bir bu var izlediğim dizi kategorisinde :D Diğerini Çançiçeği izliyor :D Öyle yetenekliyim ki işte bir yandan sınav bir yandan diziler :D İzlemiyecektim de işte sınav var diye el gitti gönlüm kaydı :D
      Dizi çok komik, açıkçası bu yazıyı yazmaktaki amaçlarımdan biride senin de izlemendi :D Nedense birden aklımda belirdin Paul da izlese sever mi ki, çok komik ama sever bence, ama o sadece LJS ve şu birde diğer oğlanlı dizileri izliyor diye bir konuşma bile geçti içimde :D

      Sil
    2. Ahah yok yok en birinci şartım komik olması :D Çok komikse içinde kim olduğu önemli değil :D Ayrıca Gianna da yeterli :D o zaman ben bir bakayım şuna, olmadı olmaz yani :D

      Sil
    3. Tamam o zaman biraz izle sonra yorumunu bekliyorum sevip sevmediğine dair, zaten 5. 6. bölüme doğru entrikalar olacak gibi de, o zaman da sevmezsen bırakırsın ^^

      Sil
    4. İzledim geldim, iki bölümü bir saatte izledim ama güzeldi. Jun Ji Hyun yine mükemmeldi ya, ayrıca bir ünlünün yaşadığı duygusal durum trajikomik bir şekilde anlatılmış, çok beğendim. Yalnız So Hyun'la hiç aram yok :D

      Sil
    5. Ayyy izledin mi çok sevindim bana ne oluyorsa :D benimde Kim Soo Hyun'u ilk izleyişim, ha The Thieves de görmüştüm bir de dur ^^
      Jun Ji Hyun bir harika dostum ^^

      Sil
  2. bu dizinin kaç bölümü yayınlandı ki ?
    devam edin bitirin güzelse izleyelim :D
    gerçi ben küçük adam büyük kadın aşkını sevmiyorum ama :/
    paylaştığın resimlerden eğlenceli olduğu belli ama bu gianne ne yaşlanmış arkadaş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha 2 bölümcük yayınlandı Nabrut abla ama çok komik :D Dizide de zaten Kim Soo Hyun'a sen benden küçük müsün diyip duruyor görünüm olarak biraz fark var ama yine de çok güzel <3
      Evet ya epey yaşlandı ama hala güzel kadın maşallah, oyunculuk da süper ^^
      Sende kesinlikle izle bence ^^

      Sil
  3. şimdi baktım da dizinin reytingleri çok yüksekmiş daha 4.bölümden %20 reytingleri geçmiş Heirs'in 4.bölüm de ki reytingi sadece %11'miş sanırım bu dizi 10'lu bölümlerinde %30'ları görecek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımm sağol kardeş bende yüksek olmasını bekliyorum epey çünkü çok güzel <3 de irumi boheyo? :D

      Sil