2 Şubat 2016 Salı

Falan Filan Selam


Reply 1988 krizimden sonra kendimi iyi hissettirecek bir diziye ihtiyacım vardı ben de Cheese In The Trap'e başladım. Kendisi bir manhwa(sanırım) uyarlanan tatliş bir dizi, ben çok sevdim. Üniversitede gecen bir dizi, ki ben lise dizilerine aşık bir insanım, bunu da çok sevdim hep okulda geçiyor böyle. Bir adet korkunçlu sunbae ile bir adet şeker mi şeker adeta ve gerçekte de bir yumak olan Seol isimli karakterimiz var. Kısmet ya büyük aşklar nefretle başlar,benimki nasıl olcek acep, bu birbirinden ilk bakışta nefret eden insanlar,ki bu benim de huyumdur, bir şekilde sevgili oluyorlar, Sunbae iyi hoş insan ama karanlık bir tarafı var daha pek göremesek de bir de dizi de sinir bozucu insanlar var,ki şu an diziye dahil oldular ve olaylar onlar yüzünden karışıcak, bunların aksiyonlarıyla ve bu ikisinin inişli çıkışlı ilişkisi ile devam eden bir dizi. Çok güzel tavsiye ederim, sıkıldıysanız bire bir, ben bile bak ben günde 4 bölüm izledim omona yani.
Benim de tatilim bitiyo işte, okul yolları gözüküyor hanijuni'ye. Yarın ders seçicez, bu dönem İngiliz Romanı dersimiz var, sonra popüler kültür var, başkaaa popüler romanda var sanırım, daha bir şeyler daha var, bu dönem alabilirsem inşallah İşaret dili dersi de seçmek istiyorum, dua edin ablanız güzel dersler alsın, başarılı olsun kardeşlerim tamam mı, ha?
Böyle yazmak istiyorum ama yazamıyorum modundayım, hele Reply'ı bitirince manyak bir haldeydim, konuşacak insanım da yoktu, bloga yazmak istedim ama yazamadım, en son Nabrut ablaya yazdım, o da daha yüzde biri içimdekilerin ve karşınızda nur topu gibi bir Ryu Jun Yeol fanı duruyor, her bir haltına kadar takip ediyorum adamı, benim bu fan kalbim nolucak bilmiyorum, ne kadar sevgi doluysam aynı anda beş bin kişiye fanlık yapabiliyorum bu da biz fangirllerin daimi sorunu sanırım.
O değil de şimdi gördüm yaaaa, geçen dönem kütüphaneden Senden Önce Ben'i almıştım, ve mükemmeldi, film çıkacak diye okuyum bi demiştim, kesin okuyun, onun 1 saat önce resimleri yayınlandı yaaaa kıyamam, Sam Claflin heart ben, yarında fragman geliyor vuhuuuu
Şimdilik tuhaf bir yazı yazdım ama düzgünleri de gelir inşallah, neyse hoşçakalın efenim
hanijuni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder